مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

احمد الطنطاوي يعلن ترشحه للرئاسة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
Country flag
وماله ميضرش بس ماله كارف على عيلاء مبارك كده ليه

المهم بس الشعب ميتخدعش بشعارات اليسار والناصريه والاتحاد الاشتراكى بتاع العمال والكادحين والبطيخ لان مفيش اسهل من الكلام المعسول واللعب على مشاعر الرعاع والغوغاء والاستحقاق

الرئيس لازم يكون عنده قدره على تنفيذ كلامه مش مجرد اكتب برنامج مليان شعارات وهرى جميل لكن قدره على التنفيذ صفر الرئيس السيسي نفذ كل الى فى برنامجه واكتر بكتير

لو الراجل ده تم انتخابه هانرجع الف خطوه لورا وعمر مصر ما هاتشوف تقدم

غير انه باب خلفى لرجوع الاخوان

Lion84

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2

كله ضحك على الموضوع كده
هو انا عامل نكته يا رجاله :ROFLMAO:
اتمني يترشح بشكل سلس بدون اي مضايقات والانتخابات تتم بنزاهة ويفوز من ينتخبه الشعب ايا من كان

Aymanop1522

عضو مميز
المستوي
4
الرتب
4
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
يارجل هو فية رئيس ينفع يبقي اسمة طنطاوي دة عيل سدح وعلية كمية تناحة اعوذ بالله دة مشترط عشان يخش الانتخابات عاوز الامام المتحدة والاتحاد الأوروبي يمسكوا الانتخابات وكاميرات في اللجان دة معاق ذهنيا

Bright sky

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1

عايز الحق يا صديقي ، مش وقت ديمقراطية خالص ، المنطقة في كوارث و مصر عندها ملفات مصيرية مش وقت نفتح باب يستغله حد معادي لك ، انا عندي قناعة شخصية ان الخليج هيبدأ يلعب سياسا في الداخل المصري الفترة الجايه من خلال المواليين ليه داخليا و وارد دعم مادي للاطاحة بالسيسي ، مصر مبارك وحشتهم

صانع

طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
Country flag
مش اى حد خد بالك طنطاوي محبوب من الاخوان والسلفيين جدا وكانوا بيدفعوا عنه والمتابعة عليه منهم عاليه فالناس لازم تاخد حذرها فى المواضيع دى.

ولازم نكون واعين فى كلامنا لأن المتربصين كتير

Bright sky

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1

الكلاب بدات تهوهو مستغلة الازمة الاقتصادية و الغلاء مرة جمال مرة طنطاوي و بكرة بتنجاني ، و شكل الموضوع فيه اتفاقات و دعم و حبايبك ما هيصدقوا

Youssef

عضو مميز
المستوي
3
الرتب
3
Country flag
هو ليه الاسماء الليها شرف بتتحول لنكت على مر الزمن. جمال عبد الناصر اصبح جمال مبارك المشير الطنطاوي اصبح الاراجوز طنطاوي

• إعجاب
التفاعلات: AAF

Shokry

ولقلبي أنتِ بعد الدين دين
طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11
ياريت بجد يترشح ولو كسب يورينا هيعمل ايه ولا هيطلع بُق و لو خسر ينقطنا بسكاته

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
Country flag
يا باشا هو اضاف من البداية اسباب فشله المسبق في عدم نجاحه في الانتخابات بانه وصف العملية الانتخابية بأنها غير نزيهة.......يعني من الاخر مجهز الحجج علشان يطلع علينا بدور المظلوم

وبعدين بيقولك لو كنت حي او لم امنع بطريقة مباشرة.....مش فاهم يعني انت مفكر نفسك مين ولا وزنك ايه في الشارع المصري علشان حد يهتم اصلا انه يمنعك من الترشح......طيب انا اتمنى انه يكمل في الانتخابات علشان يعرف حجمه ووزنه الحقيقي في الشارع المصري
تحياتي لك

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
Country flag

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
Country flag
مش هيعرفوا حتى لو حاولوا......صدقني الكتلة الصلبة للشعب المصري عندما تشعر باي خطر او مؤامرة خارجية بتنهض وبتكون حائط الصد المنيع امام هذه التحركات.....

بس يارت يعملوا كدا علشان الرئيس القادم اي من كان من هو يغير سياسته معاهم
تحياتي لك

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
Country flag
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الذين يشاهدون الموضوع الآن